12 Ağustos 2014 Salı

Suburgatory

Şimdi size benim favori dizilerinden olan Suburgatory den bahsedeceğim. Kendisi pek popüler bir dizi değildir ama olmalıdır. Çok sıcak ve sizi içine alıyor. Kalbinize, hayata ve maneviyata oldukça dokunuyor. Aynı zamanda komikte :)

Günlük hayatımızda bu karakterlere rastlasak kesinlikle önyargı silahlarımızı çıkarırdık ama bu dizi deki her kendine has ve farklı karakteri ayrı ayrı seviyorsunuz. Yani ben sevdim :) amma çok genelleme yapmışım :)



Bölümler sadece yirmişer dakikadan oluşuyor. Az ama öz. Bizim dizilerimiz gibi her ayrıntı verilerek izleyiciyi boğmuyor. Şuana kadar 3 sezon yayınlandı.
Dizinin konusu resimdeki ve 16 yaşında olan genç kızımızı tek başına büyüten bir babayı ele alıyor.
Bölümler New York'tan küçük bir banliyöye taşınmalarını ve oraya alışma süreçlerini anlatıyor.
Baba-kız her karşılaştıkları garipliklerle bir ekipcesine savaşıyorlar.

Benim gibi banliyö hayatını konu alan dizileri seviyorsanız beğeniceğinizi düşünüyorum. 

Not: Başrol oyuncumuz ve benim 16 yaşındaki kızımız diye bahsettiğim Jane Levy aslında 1989 doğumludur yani şuan 25 yaşında ve Shameless dizisini izleyenler varsa bilin bakalım oradaki rolü kim? Ben iki dizinin de hayranı olmama rağmen bu yazıyı yazana kadar farketmemiştim bile! Ne kadar uzak karakterler... Çenem düştü yine. Sustum. 

1 yorum :

  1. adını çok duydum kaç izlemek istedim ama nasip olmadı nedense :) ben daha çok bilim kurgu, korku gerilim, polisiye izliyorum buna zaman kalmadı demek ki :))

    YanıtlaSil