16 Ağustos 2014 Cumartesi

Sıradaki yazar, öykücü Cortazar.

Sanki,  bir önceki okuduğum kitabım ve buraya yazdığım yazım ile Marquez ile ilk defa tanıştım. Evet hep uzaktan görüyordum onu ama tanımıyordum.
Şimdi bir sonraki okuduğum edebiyat dergisi ile o beni en yakın arkadaşıyla tanıştırdı. Ve o arkadaşını ne yazıkki görmüyor duymuyordum bile!

Size de oluyor mu bilmiyorum, bazen bir şeyden hoşlanıyorum. Seçiyorum onu. Daha sonra hoşlandığım başka birşeye götürmüş oluyor beni. Yani sevdiğim bir yazar keşfetmeye çalıştığım bir yazarın yakın dostu çıktı. Ne dolandırmışım lafı ama :)




Evet bildiğiniz gibi vaktim bol, okul, iş vs hiç bir yere bağlı değilim şu sıralar. Genellikle böyle zamanlarda boşluğa düşülür, fakat ben bir görev iş gibi edebiyat ile uğraşıyorum. Yeni yazarlar keşfetmece, bildiklerimi genişletmeye çalışıyorum. Edebiyat denizinde bilinmezliklere kulaç atıyorum :) sanki şu ana kadar ki olan okul hayatı yüzünden bastırılmış ilgilerim fışkırıyor. Bunu bir blog yoldaşlığı ile yapmak da ayrı bir keyif.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder